Marketing lokalnej firmy. Zobacz historię sukcesu i zastosuj ją w swojej firmie.

/, Marketing/Marketing lokalnej firmy. Zobacz historię sukcesu i zastosuj ją w swojej firmie.

Marketing lokalnej firmy. Zobacz historię sukcesu i zastosuj ją w swojej firmie.

Krezus Trade   •   Czerwiec 21, 2017

 

Czytając ten artykuł zapewne zastanawiasz się jak pozyskać więcej Klientów do swojej firmy. Jak dotrzeć do dobrze płacących Klientów, którzy będą cyklicznie do Ciebie wracać. Znajdziesz klika wskazówek, które poprawią Twoją widoczność w sieci i będziesz je mógł zastosować w swojej firmie od razu.

Czy to u mnie zadziała?

Dowód: zobaczysz historię warsztatu mechanicznego u którego marketing pozwolił przyciągnąć byłych Klientów, zainspirować nowych Klientów, oraz buduje swój brand wśród młodych osób, które dopiero będą jego Klientami.

  1. Dlaczego firmy narzekają na brak Klientów.

Jak to się dzieje, że jedne firmy nieustannie narzekają na brak klientów podczas gdy drugie mają się dobrze i zatrudniają nowych pracowników? Otóż widzisz, wiele firm lokalnych bazuje na reklamie „z polecenia”. To jedyna forma reklamy, która wydaje im się słuszna. Następnie narzekają na ciągły brak Klientów. Chcesz wiedzieć co może być głównym powodem Takiej sytuacji?

Twoi Klienci prawdopodobnie w ogóle nie wiedzą, że istniejesz!

Co zrobić żeby już dzisiaj to zmienić?

Wizytówka Google + zdjęcia Twojej firmy

W erze smartfonów i wszechobecnego internetu to absolutnie minimum.

Jak to działa?

Musisz zalogować się na stronie https://www.google.com/business/ i tam wypełniając proste formularze skonfigurować profil swojej firmy. Po pewnym czasie otrzymasz list od  google wraz z kodem pin, który będzie potwierdzeniem, że rzeczywiście prowadzisz w danym miejscu działalność.

W ten prosty sposób:

Klienci, którzy są zadowoleni z Twoich usług, chętnie zarekomendują Twoją firmę. Jest to społeczny dowód słuszności, który jest mocną dźwignią marketingową.

Chyba zgodzisz się ze mną, że sam niejednokrotnie kupując jakąś rzecz korzystałeś z portali gdzie ludzie wyrażają swoją opinię na dany temat. Twoi Klienci robią to samo w stosunku do Twojej firmy.

Zrozumieć swojego Klienta.

Bardziej zaawansowaną opcją która pozwala na dokładniejsze działania marketingowe są informacje skąd pochodzą zapytania o Twoją firmę.

Dzięki poznaniu skąd pochodzą zapytania o Twoją firmę, możesz precyzyjniej targetować swoją reklamę + tworzyć reklamę geolokalizacyjną.

Jak widzisz jest to bezpłatna forma reklamy od google, którą już dzisiaj możesz zaimplementować w swojej firmie.

    2. Facebook zbawieniem dla lokalnej firmy

Bez względu na to czy jesteś trenerem personalnym, masażystą, sprzedajesz tonery do drukarek, prowadzisz warsztat mechaniczny. Po prostu jesteś właścicielem firmy, która działa na lokalnym rynku. Idealnie sprawdzi się dla Ciebie reklama na Facebooku.

Dlaczego facebook jest idealnym rozwiązaniem?

Facebook non stop zbiera o nas dane. Każde wykonane działanie jest monitorowane i zbierane do odpowiednich baz.

Dzięki temu jesteś w stanie dotrzeć do Klientów, którzy mogą być zainteresowani kupnem/skorzystaniem z Twojej usługi.

Możesz idealnie sprecyzować swoją grupę odbiorców i do nich kierować reklamę. A najlepsze jest to, że ustawienie wszystkiego jest prostsze niż Ci się wydaje.

Zobacz, która reklama będzie lepsza? Tradycyjna reklama zewnętrzna, która trafia do wszystkich odbiorców (bardzo często nie jest tania), czy reklama która trafia do osób, które są/będą zainteresowane Twoją usługą. Dzięki temu, że facebook umożliwia precyzyjne targetowanie potencjalnych Klientów, jest reklamą tańszą i o wiele bardziej skuteczniejszą.

Reklama na facebooku nie musi być droga

Jeżeli uważasz, że reklama na facebooku musi dużo kosztować żeby przyciągnąć Klientów to jesteś w błędzie.

Już nawet klikaset złotych miesięcznie (200-300 zł) wystarczy żeby Klienci się o Tobie dowiedzieli.

Dowód:

Jak widzisz to działa!

Najważniejsze co musisz zrobić przy konfigurowaniu kampanii to to, żeby precyzyjnie określić swoją grupę odbiorców. Jeżeli jesteś przekonania, że „moim potencjalnym klientem jest każdy” to zapewniam Cię – jesteś w błędzie.

Mam nadzieję, że wskazówki są dla Ciebie pomocne i niebawem wdrożysz je w swojej firmie dzięki czemu będziesz mieć więcej Klientów 🙂

2017-06-27T13:48:42+00:00Czerwiec 21st, 2017|Latest Articles, Marketing|